Shopping :D

Igår när sonen hämtats på dagis så tog vi en tur bort till Leklust, efter att ha varit nere på stan innan hämtningen för att kolla i den lokala babyaffären..som visade sig vara stängd!
Vi var på jakt efter en babysitter, och faktiskt så hittade vi en, något dyrare än vad jag tänkte mig från start kanske, men jag är lite småsnål ibland också, så det berodde nog på det :o)
Det blev en sån här babysitter från Fisher Price i alla fall: (Bild lånad från lekmer.se)
Mest för att det var sån fjädrande båge, som jag gillar. De där stumma varianterna vill jag inte ha, de är värdelösa enligt mig. Det som lugnar är ju gunget, och utan fjädring blir det ju inget gung! Sonen tyckte att vi var väldigt onödiga som köpte en stol till lillebror, för han kunde ju faktiskt få låna stolen som är vid hans skrivbord!! (Och när jag förklarade att lillebror inte kan sitta där än på länge fick jag till svar att det var ju faktiskt bara att bära honom då!)

En lekbåge kan nog vara en liten fördel, och något jag såg först efter vi betalt var att det finns en knapp som gör att den gungar per automatik, snobbfasoner, haha!

Sonen fick en rockring, så han kan träna lite mer inför helgens besök hos mormor och morfar (mormor har fyllt år då) när han spelar Wii Fit! Sambon testade också rockringen, och låt mig säga såhär.. Sonen har rätta snurren.. sambon har nog glömt lite av tekniken :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0