Gulligt!

Allvarligt talat.. jag blir tokig!
Nu har jag snorat och hostat nonstop i flera dagar, och sambon (som egentligen ska föreställa vara ledig) har fått sköta allting.. lämna och hämta sonen på dagis, fixa hunden o katten, tvätta osv.
Känner mig taskig som bara ligger i sängen o slappar ju!
Idag har jag vilat heeeela dagen från det att sonen gick till dagis i morse till sambon skulle gå och hämta honom. När de kom hem sen, så hade de med sig mat från Mc Donald's, milkshake var jättegott tyckte min hals, som numera är ganska misshandlad av att hosta hela tiden. Tyvärr slembildande med mjölkprodukter, men det kan jag ta för lite lindring :O)

Det var i alla fall himlans gulligt av honom att köpa med sig lite käk, jag var inte så hungrig, men det är avsevärt lättare att klämma i sig maten (som troligen är behövlig) om det är något man vet att någon velat vara snäll och fixa än om det var säg.. ärtsoppa, haha.
Smart drag alltså!

Nu ska jag bara kolla om det finns någon mörk choklad med, det ska visst hjälpa mot hosta har jag läst på en massa ställen. Godaste hostmedicinen ever, hehe.
Återkommer när jag orkar.

Kommentarer
Postat av: Miiqa - jag överlevde min barndom

Hoppas att du mår bättre snart!

2009-09-06 @ 15:41:11
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/
Postat av: anki/barbakvinna

Vissa dagar ska man bara njuta av att ligga där.

När man är sjuk

När man har ont i halsen=sjuk igen

När man är gravid

Jag låg ogravid och osjuk i sängen/soffan igår och njöt av att bara lata mig..



Så lata på och njut..

kram anki

2009-09-07 @ 22:30:55
URL: http://blogg.aftonbladet.se/961

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0