Spännande..håll tummarna nu

I eftermiddag ska vi kolla på en lägenhet nere i centrum. En fyra. Vi inser att det är under en begränsad period som vi kan bo här med två barn, eftersom vi inte får in en spjälsäng i den här lägenheten. Vi har lite för mycket saker, eller om det är förrådet som är för litet, jag vet inte vad som är mest sanningsenligt :o)
Lägenheten ligger som sagt precis i centrum, har högt i tak, två wc (en liten en större med bad) och ett stort vardagsrum. Enligt den som bodde där förut så skulle det finnas "charmiga dörrar med små glasrutor" där inne, sen om det är ett plus eller ett minus för oss återstår att se, klädkammare med två skåp i ska också finnas, så plats för kläder och annat bör ju finnas alltså.
Kort sagt, den låter bra men man ska ju se den också. Det är lätt att måla upp en bild för sig och sen är den helt annorlunda. Jag försöker hålla förväntningarna på en låg nivå för att inte bli besviken.
Jag har en konstig hangup på fönster, så jag kollar alltid vilken typ av fönster det finns, och så vill jag gärna ha hyllor eller lådor i garderoberna, inte stänger att hänga saker på.. Sen duger det mesta, haha.

Vi får se, vi får se.. jag ska tvinga sambon att fota när vi är och kollar, så KANSKE det kommer upp lite bilder från hans telefon, vår kamera funkar ju som bekant INTE i alla fall..
(Lär ju få låna mina föräldrars kamera när jag åker in på BB 28-29 okt för man kan ju inte få barn utan att fota första dygnen... eller?)

Nåja. Ska bli kul att kolla på lägenhet i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0