Sonen har börjat röka

Han blir fem år. Och han röker. Sonen alltså. Han röker så fort han får en chans, det är ju så kul!
Idag skulle vi gå till affären och möta upp hans dagis där istället för de skulle iväg på teater, han och några till av hans kompisar som blir fem snart. Han bolmade som en skorsten hela vägen!
Tur att det inte var riktiga cigg han fått och rökte, utan bara luft. Det var ju kallt som f*n nu på morgonen, det är verkligen vinter snart!
Måste shoppa ett par kängor eller fodrade stövlar åt lillskiten snart, så han slipper frysa om tårna. Overaller och thermoset har jag ju redan klart, men det där med fotbeklädnader är min mamma alltid snabbast på att skaffa, dock inte den här gången. Ska bara hitta något vettigt åt honom, så ska han få det. Än klarar han sig ju, men snart så...

Nu ska jag passa på att vila lite extra, det är skönt att slippa vagga iväg till dagis om en timme, jag vaknade när sambon åkte och gick upp då för sonens dagisteater, men eftersom jag inte somnade förrän tre inatt så var det liksom lite seeegt :o)
Skriver något mera senare.. Zzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0