Kusiner :o)

Sonen träffade sin nya kusin när han var på långsemester hos mormor och morfar, och han fastnade tydligen på ett kort med kusinen, som ena stunden var en liten apa (hyggligt, jag skämdes inget när han så så va?, hmmm) och andra stunden var det en söt bääääbis. Däremot ville sonen INTE gå med på att HAN varit så liten, han var ju en STOR kille. Och att Lillebror kommer vara så liten när han kommer är inte heller aktuellt, HANS lillebror kommer att födas i ungefär samma storlek som sonen själv är i, ungefär som en sexåring i storlek (fast han blir fem). Jag kanske ska säga att det känns plötsligt som det är tur att jag fått ett snitt beviljat, för KRYSTA fram en unge i den storleken skulle nog skrämma slag på vem som helst.. Kanske är det DÄRFÖR som jag fått så mycket ondare sista veckan? Det är nu slutspurten sätter in, från storlek 50/56 till 122-128 tar det genomsnittligen tre veckor i magen.. hehe.
Såhär såg kusinerna ut i alla fall.

Farmor tog kortet. Sonen har fått för sig att han alltid ska vinka på kort, varför vet jag INTE!  Kusinen är mer neutral, men verkar vara en linslus för så fort han såg en kamera så flinade han, precis som sonen gjorde en gång i tiden :o) Här insåg han nog bara inte vad som skulle hända!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0