Det kan aldrig sluta väl

Jag verkligen känner hur kväljningarna kommer flaxandes när jag läser om Katrin och Bingos lilla avkomma. Hur hon ska bli som mamma kommenterar hon själv med att hon nog blir den som slår barnen och sätter utegångsförbud. Kan tänka mig det, hon verkar ju ha allvarliga problem med att vara ödmjuk, trevlig och seriös. Så jo, hon har säkert analyserat fram något sanningsenligt där. Vi kan ju hoppas att ungen slipper få sin mammas gener vad gäller mognad och beteende, åtminstone..

Att det inte är skoj att vara gravid är nog det enda jag kan hålla med om i hela artikeln jag läst, det är INTE skoj, men det är överkomligt åtminstone. Ett tillfälligt tillstånd. Fast jag småskrattar ärligt talat lite för att Katrin har ända fram till Maj kvar innan hon slipper vara gravid. Man skulle ju kunna hoppas att det är en resa mot lite ödmjukhet för henne, men jag ska vara ärlig och säga att jag tvivlar starkt på det. Den som lever (och bibehåller intresset) får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0