Mormorbesök och kort på T

Idag har min mamma varit och hälsat på. Hon shoppade (som hon för det mesta gör) lite kläder till barnen innan hon kom, så det första som hände var att jag fick kolla på några söta bodysar som T fick. En var från Lundmyr och hade testen "Pytteliten" på bröstet, det var min favorit! Lite andra kläder fick vi också, och längst ner i påsarna kom min höjdpunkt upp. Smörgåstårtor från min hemstads affär, smörgåstårta som smakat likadant sedan jag var liten :oD
Vi smaskade i oss och sen var det dags för mig och sambon att åka och shoppa lite saker och hämta L på dagis. När vi sen kom hem, några värktabletter, lite basvaror och lite babykläder rikare så satte sambon upp lite grejor för att förvara blöjor lite mer praktiskt på toaletten.
Under tiden han gjorde det, så tog mormor och jag kort. Här är några foton på T:

Öppna ögon fångade på kort för första gången..

 

Så nära man nu kan komma ett leende från någon som är bara fyra dagar gammal..

 

Jag får väl helt enkelt inse att barn blir sötare när de hunnit bli några dagar än när de är precis nya, men det är ju alltid skoj att ha kvar de där lite smått misslyckade fotona (suddiga, konstigt ljus, konstiga miner etc) från de första dagarna i alla fall.  Nu får jag försöka klara mig med att ta kort med sambons mobilkamera de närmaste två veckorna eftersom det är vad vi har just nu. Men jag fyller ju 30 i dec, så jag har önskat mig en vettig kamera tills dess faktiskt. Får se om jag får någon, hehe.

Nu ska jag kolla på Ullared, det börjar idag. En resa med fickpengar dit ner vore inte heller en pjåkig födelsedagspresent, men jag känner mig själv, jag skulle säkert bara köpa julklappar och inget till mig själv, haha.

 

 


Kommentarer
Postat av: rebecca

KLÄDER!!! Me love! Smörgåstårta! ME LOVE! nyfödd bebis! ME LOVE!! =) Jag vill med ha en mamma som shoppar massa skit till mig och barnen med. orättvist



För att svara på din kommentar så är ni välkommna i december med underverket. =)

2009-11-03 @ 06:40:26
URL: http://geshiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0