Söndag-vilodagen

Jag kunde inte sova inatt (heller) så jag fick sova lite längre senare, eftersom sambon tog med sig sonen och hunden på promenad och tog en hamburgare och en glass på stan. När de kom hem åkte vi till Busborgen, sonen måste ju få rasa av sig lite även om det inte är så bra väder. Det blev poppis!
På hemvägen såg vi den skarpaste regnbåge jag någonsin sett, jättelänge dessutom. Och ett tag var det två regnbågar, sonen var i extas!!
Nu håller jag på med kinagryta och ris, sen middag, eftersom vi åt lite på Busborgen. Vi har också suttit och satt upp lite regler för sonen, inte för han är en odåga, men för att vi ska reagera lika på saker och stå som en "enad front" som inte kan manipuleras, hehe. Man vet väl hur barn försöker...

Får se om jag bloggar lite mer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0