Nattugglan

Hoppsan jag blev visst sittande till tretiden inatt igen, men nu var det för att jag lyckades komma på hur man skulle börja lite smått med grafiken till nya bloggen, och få den rätt. Tyvärr är jag lite för dum i skallen för att få en detalj att falla på rätt plats, men det kanske jag kan få hjälp med om någon orkar. Har lite trådar ute så någon kanske kan och vill.
Det är i alla fall väldigt roligt att ha kommit igång, jag har inget tålamod, så det är nog lika bra att jag pular själv lite när andra är upptagna.. Nu ska jag vila ögonen lite igen!

Kommentarer
Postat av: Heyli

nä fusk godtas inte!



såklart man röstar, gick ju fort :)



nää har inte hunnit blogga nåt alls nästan, tar vara på tiden med min pojkvän istället på helgerna :) hoppas du haft en bra helg också!

2009-07-05 @ 11:35:43
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0