Mycket på gång!

Tjahapp, det är stora saker i görningen. Jag vill inte säga för mycket, eftersom jag inte riktigt vet vilka som läser bloggen, men det rör i alla fall framtiden, ca tre månader framåt och sen, tja, jag kommer påverkas lääääääänge av det.
Som med det mesta annat så är det inte BARA positivt, utan jag har nog en del arbete framför mig, men å andra sidan så är det ett rätt givande sådant, så det ska nog gå bra.

Erkänn, en sån svävande beskrivning gör en rätt nyfiken, haha.
Sorry, kan inte säga mer förrän längre fram.
xD

Kommentarer
Postat av: Gun

Gud vad nyfiken jag blir. men det är ju smart av dig, nu måste man ju in här då och då och kolla om du avslöjat hemlisen:)

2009-07-23 @ 22:03:24
Postat av: Miiqa

Spännande, tur att jag redan följer din blogg, annars kanske jag hade missat det ^^

2009-07-24 @ 10:59:24
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0