Fix och don-dag

Det blev lite bra ändå idag. Sambon fick bort huvudvärken, och medan jag satt och spanade in recept för middagen (Det blev en supergod köttfärssås och spaghetti) så satte han igång med att röja i köket och sen satte han upp handdammsugaren, samt att vi bar ut lite grejor från sonens rum till förrådet eftersom det ändå åskade och ösregnade. Nu har han dessutom tagit tag i att spackla igen hålen som var vid sonens gardiner och ska sätta upp en rullgardin istället för den trasiga persiennen som satt i fönstret när vi flyttade in. Den ska tas bort och så ska vi sätta upp lite grejor på sonens väggar äntligen. Jag gissar att sen när det är klart så blir det World Of Warcraft resten av kvällen, men då gör det inte så mycket, för då kan jag plocka lite med annat.. Jag får mer inspiratilon när det inte ser ut som fan själv..

Nu skiner solen igen, så nu är de andra iväg på promenad, det är bara katten och jag hemma just nu. Så jag tror att jag ska slappa lite och kolla på webb-tv tills de kommer hem igen!

Kommentarer
Postat av: Leia

Okej, kul att du "tog" bilden, att du sa hur du ville ha den, för den blev väldigt fin!

Haft en fin lördag? =)

2009-07-05 @ 00:29:34
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0