Favoriter jag glömt

Det är konstigt hur länge en sång sitter kvar i minnet..
När jag var relativt ung kom jag över ett av Michael Jacksons album, och fastnade direkt för fyra låtar,sen dess har jag i princip inte hört dem förrän ikväll, när Mtv har sin tribute day för honom.

Så fort jag hörde dem föll orden i texterna på plats. Men en jäkla multiplikationstabell fick jag träla med i evighet, medan jag kanske lyssnade på låtarna max tio gånger. Mysko!

Nåja, mina favoriter var, och är, de här:

They don't care about us
You are not alone
och
Heal the world.
Plus Earth song.


Hur kunde jag glömma dessa låtar i så många år?
Skamligt att en person ska behöva dö innan man "lär känna" hela hans reportoar och förmåga. Men jag är i alla fall glad att jag fick ta del av hans musik under min uppväxt. :o)

Nu ska jag försöka sova, fast sådär supertrött är jag inte kan jag inte påstå. Får väl läsa lite först då kanske..
Natti!

Kommentarer
Postat av: Heyli

hehe jo där sa du ju nåt faktiskt ;)



men duu ska du verkligen ha smileysar? tycker det stör lite faktiskt.. men har för mig att bloggdesign.nu har väl nåt sånt script om du verkligen vill ha? :) den vart ju fin alla fall, bloggen!!

2009-07-08 @ 01:18:03
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0