Varmt

Kan bara konstatera att idag är det faktiskt rätt så varmt här. Och jag håller på att tvätta kläder, och skulle egentligen köpa lite blommor till min snälla sambo som kom med en gullig nalle och en massa gott till mig i förrgår när jag hade så oooont och hade feber (nej den är inte borta, kommer och går..) så jag gav mig hurtigt iväg till ICA förut, men tror ni de hade några fräscha blommor eller? Nä. Så jag blev blåst. Köpte en kyckling-pastasallad och tidningen Misstänkt istället, så nu vet ni vad jag gör fram till sonen ska hämtas om en halvtimme typ..

Kommentarer
Postat av: Erika - Tvåbarns Mamma

Hej! :) Följ gärna med på min och Lina (hästen) utveckling i bloggen. Gått en vecka sedan vi börja nu. Lägger in en kortare film på oss som en kompis filma idag.



Kram

2009-08-20 @ 17:37:54
URL: http://famenroth.blogg.se/
Postat av: Gun

Jobbigt med feber! Hoppas du mår bättre snart:)

2009-08-20 @ 18:52:34
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0