Uääää, detta är läbbigt!

Usch. Har just hittat en läbbig blogg, skriven av en pedofil som jobbar på en förskola. Ni kan gissa hur tonen går när han skriver om sitt arbete, antar jag..
Det ironiska är att när man tar sig tid att läsa igenom andra inlägg så framstår han som intelligent, och mycket är välskrivet och faktiskt ganska tänkvärt. Kan man säga att det är en "sympatisk pedofil" jag hittat så gör jag det, för en del av hans åsikter är jag beredd att hålla med om.. Men allvarligt talat, det är läskigt att man kan leva ut sin pedofili som han gör, via sitt arbete. Det finns ett skäl att det är illegalt med pedofili, och min största åsikt i ämnet är att han borde få ett annat jobb. Eller vänta nu, ska man tro på hans egna teorier (lite mellan raderna) så är det bra om pedofiler får jobba med barn, eftersom de då kanske kan få sitt lystmäte utan att begå övergrepp.
Hmm.. svårt att inte bli lite kluven där.. på sätt o vis är det ju sant, om man umgås med de man gillar dagarna i ända så minskar kanske risken att man tar nästa steg och grejar med barnporr och filmer och rena övergrepp.. eller är jag naiv som tror så?
Hur som helst så skulle jag inte vilja ha min son på ett dagis med en pedofil, barn bör få vara barn, och inte utsättas för liknande saker!

Kommentarer
Postat av: rebecka

Gud vad läskigt! Att han vågar ha en sån blogg...

2009-08-06 @ 15:28:13
URL: http://bizzi.blogg.se/
Postat av: Miiqa

Jag tycker absolut inte att en pedofil ska få jobba på ett dagis eller en skola. Varför skulle han få mindre lust genom att jobba på en förskola skulle han väl lika gärna kunna sitta i närheten av en lekpark? Om inte lustminskningen består av att han får utlopp för några sexuella fantasier.



Skulle jag veta att mina barn hade en förskolelärare som var pedofil skulle jag ta bort dem därifrån pronto.

2009-08-06 @ 20:37:17
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0