Godis-Schizofren eller?

Jag blev sugen på godis, choklad tänkte jag mig när jag begav mig till affären. Men väl där så kände jag att nä, winegums är godare. Fast först stod jag och klämde på Pollypåsar, Kinapuffar, Dumle och även Milky Way, innan jag såg winegumsen. Snappade åt mig en påse, och vände mig om. Och där var det. Extrapris på stora kexchoklad. 2 för 20 kr. Ryckte åt mig fyra så alla skulle få, och tog en 2 liters cola åt sambon, sen nästan sprang jag till kassan medan jag fortfarande kunde lösa ut mig!
Varför blir jag alltid så kluven när jag ska välja godis för?
Mystiskt!

Kommentarer
Postat av: Miiqa

Jag var lite likadan förr, men nu är jag snarare tvärtom. Orkar inte välja, så ibland struntar jag i det och ibland tar jag första bästa.

2009-08-05 @ 09:36:00
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/
Postat av: Faile

Jag är exakt likadan. Jag borde ha en egen godisaffär för sen när jag kommer hem brukar jag ibland vara sugen på nåt annat xD

2009-08-06 @ 10:36:20
URL: http://faile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0