Med sex som väckarklocka

Vi bor i ett område med många hus. Det går inte att få det ljudlöst, såklart. Det väntar jag mig inte, och det tror jag inte att någon annan gör heller, men man väntar sig inte riktigt att grannens sexande i huset mittemot ska vara så ljudligt att sonen VÄCKS av det, men det har precis inträffat.
Dessutom står ungefär halva gården och stönar ikapp med tjejen, och fnissar hejvilt.

Visst är det sommar, men SÅ varmt är det inte att man måste ha balkongdörren på vid gavel när man sexar.. tycker jag, som sitter vid datorn med VÅR balkongdörr på vid gavel, haha.
Jag insåg just dubbelmoralen i det hela.

Nåja. Jag hoppas att de inte börjar om snart igen. Då får sonen jojosova inatt, och jag med, eftersom jag får gå upp och trösta honom när han vaknar av att någon skriker. Jag gissar att det måste vara lite otäckt att vakna så när man inte förstår att det skriks av njutning.
Stackars liten, han har några år kvar innan han förstår sånt.

Kommentarer
Postat av: anki/barbakvinna

asg ja sex kl sex är kanske ok för då väcker man ingen men risken är att barnen är vakna och blir för tidigt upplysta eller utlösta asg...

2009-07-07 @ 10:56:08
URL: http://blogg.aftonbladet.se/961
Postat av: rebecca

hahahahaha

2009-07-07 @ 18:29:43
URL: http://geshiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0