Uppdelad Svininfluensa?

Jag är inte som alla andra jag. Först hade jag en vecka med BARA feber, dock jättehög hela tiden. Sen försvann det och har varit borta några dagar nu, skönt. Men istället har jag begåvats med hosta (hostar så jag får uåå blod, men det beror nog på att jag hostat sönder mig) och snorighet. Dessutom jätteont i halsen och trött till max.
Jag fattar inte att jag inte kan få vara HELT sjuk eller HELT frisk?!
Känner mig ju totalt värdelös när jag är "smårisig" hela tiden, för det medför ju att jag inte orkar ett smack.. All energi går åt till att gå till o från dagis, samt kissa hunden. Det är vad jag gör på dagarna. Lyxhustru javisst, fast i samboform.
Tänker protestera genom att tvinga sambon att köra ner mig på stan så jag får kolla efter overall eller något till han den där lilla utan namn (än så länge) i min mage, för när han kommer så är det sista veckan i oktober och alltså rätt kallt troligen. Sen ska jag kolla på nåt till sambon för han är så snäll hela tiden, så han förtjänar lite uppmuntran minst sagt!

Visstja.. måste nog försöka rensa lite framför alla våra element innan imorgon med, de kommer och ska koppla in bergvärmen som installerats då.. 07.00.. herrejesus, så tidigt skulle det vara straffbart att ha besök.
Sambon tar i alla fall med sig hunden till jobbet så det inte blir några olyckor för de kommer klampandes. Alltid något.

Nu ska jag resa på röven och försöka andas lite, det något ansträngt det där just nu...


Kommentarer
Postat av: Gun

Vad gullig du är som köper present till sambon. Krya på dig:)

2009-09-02 @ 19:38:39
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0