Klart sevärd!

Har just suttit och tittat på Johan Falk-Gruppen för Särskilda Insatser. Baserad på Peter Rätz liv som infiltratör. Och den var bra, minst sagt. Jag är lite anti mot svenska filmer, men på sista tiden har det kommit några som är bra, och det här är en av dem. Får man tillfälle så tycker jag det är värt att offra de nästan två timmar som filmen är lång. Helt klart.
Och imorgon hoppas jag att vi får se en till film som är värd att se; G-force. Det är biodags!
Sonen ska få lite egentid med mig och sambon innan han blir storebror, man får passa på de här sista veckorna ju. (och jag har turen att inte behöva springa på toa mer än var fjärde timme på dagarna och ca en gång per natt (innan jag lägger mig vid ett, hehe) så än så länge är det lindrigt såvitt jag förstår.. Men det är väl en tidsfråga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0