Fem saker jag borde göra

Jag är inte så inne på vad jag MÅSTE göra nuförtiden. Jag är mer inne på vad jag BORDE göra.

Jag BORDE:
Hänga tvätten och köra nästa maskin
Städa mitt skrivbord, det ser ut som någon tromb gått fram där.
Dammsuga o torka golven, hunden fäller ju.
Sluta drömma om fyran vi ska ta en titt på nu på fredag. Man ska inte hoppas för mycket, då slår det inte in.
Vars lite disciplinerad och jobba lite på ett projekt jag åtagit mig.

Sen finns det såklart en massa annat jag också borde, men dessa är nog några av de viktigare sakerna.

Visst ja. Jag MÅSTE ringa och gratta min mamma, hon fyller ju 47 idag.

Hon var så ung när hon fick mig att när Alexander på Canal Digital skulle försöka kränga något abonnemang till min mamma men bara fick prata med mig och sonen så trodde han att jag var min mamma, att min son (hennes barnbarn) var hennes son. När jag förklarade så började han prata om sin egen släkt, glömde jobbet totalt och avslutade med att ragga, om det var riktat till mig eller min mamma vet jag inte riktigt, men trevlig var han. Två gånger på en vecka hade jag nöjet att prata med spolingen (Han lät som max 20, hehe).

Just NU ska jag nog försöka klara av tvättpunkten på min borde-lista..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe, klart man tar emot ett gott råd :) Hade ingen aning om att någon upplevde det så, men det är klart att man vill göra sin blogg bättre för sina läsare!:)



Ha de så bra. Kram theos mamma.

2009-09-30 @ 21:41:01
URL: http://theosmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0