Bra tips!

Ikväll har jag fått tips om en bra lägenhet som kanske kan rymma alla oss som snart är i familjen, utan kompromisser! Så jag fick ett nummer och ringde för mer info, och jag måste ju säga att det låter bra, med tanke på läget så är det bra hyra, även hyfsad el, låter som en bra fastighet generellt, och framför allt är det stort nog och trots hissbrist så är det ett bättre alternativ än det vi har nu. Låter också som att det kan vara bra färger och intressant planlösning, vilket heminredningsnörden i mig faller för :D
Nu väntar jag bara på en skiss från den som bodde i lägenheten innan den blev tom, så man kanske kan få lite grepp om den, och imorgon ska vi försöka få till en visning på den så fort det går, jag är dödligt nyfiken kan jag lova!!
Jag gillar inte att flytta, men å andra sidan, om det är en lägenhet som passar våra behov och som är hyfsat fräsch, då tycker inte jag att det är ett problem ändå.
Då flyttar jag "för framtiden" så att säga. Sen hoppas jag ju naturligtvis att vi ska kunna få till en andra inkomst så att vi inte måste flytta om några år pga hyreshöjningar, men det borde funka.

Nu är jag glad, får se hur länge det håller i sig hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0