Värdelöst

Tjahapp, så har jag då varit vaken i några timmar, försöker sova, men får inte för lillebror i magen bara sparkar och lever ut sina aggressioner :o(
Att försöka somna om nu, efter att ha vinkat av sambon och käkat en närmast hälsosam frukost i form av fullkornsmackor med makrill, känns tämligen värdelöst eftersom det bara är en timme kvar innan jag skulle gått upp och fixat mig och sonen för att gå till dagis.
Får väl helt enkelt se till att vara vaken, lämna sonen och sen hem och vila tills det är dags att åka till MVC.. ingen mätning osv idag, men ett samtal för att kunna sterilisera mig samtidigt som jag snittas den 29:e. Lika bra att få till ett permanent skydd, eftersom min kropp skiter i att jag skyddar mig, den tillverkar ju barn ändå alldeles uppenbart.

Nu ska jag nog gå och smaka lite på min kola som jag gjorde igår kväll, behöver sockerkick för att orka vara vaken, är supertrött, och brukar ALLTID somna den sista halvtimmen eller så innan jag måste upp, när det blir som jobbigast att vakna sen.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0