Sista dagen innan allvaret

Så var sonen och vovven hämtade. Mina föräldrar har lediga dagar på sina scheman, oj så passande att snittas just då! Fast känner jag dem rätt så hade de tagit ledigt om det inte redan varit ledighet de här dagarna.
Nu sitter vi och väntar på att få åka till Uppsala och skriva in mig, det ska visst ta ca 4 timmar *vad man nu ska göra under SÅ lång tid vet inte jag, det gick klart fortare sist men det var ju i eskilstuna iofs..*

Igår "firade" vi lite med kinamat, det var liksom sista kvällen som sonen var ensamt barn ihop med oss, och vi mös med smaskig mat och kollade på tv, och idag ska sambon och jag passa på att glida in på bion i Uppsala och kolla på Flickan som lekte med elden, eftersom ettan var så bra. Sista kvällen innan allvaret sätter in imorgon bitti, man får ju passa på!
Sen lär det inte bli mycket utrymme för någon bio, hehe.

Fast lite avlastning blir det, då sonen ska på Monster Jam i Globen den 15 nov, i och för sig, det är lite av en födelsedagspresent från mormor och morfar nämligen, så de hämtar honom och åker på det. Han tycker det ska bli jättekul, och det är nog viktigt att han får fortsätta ha "särskilda tillfällen" med dem och även oss.
Men det där ordnar sig nog!

Nu ska jag ta lite nässpray, för självklart ska man vara förkyld när man är på ingång till sjukhuset, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0