Bättre sent än aldrig

Jaja, jag vet att jag inte har bloggat så mycket på sista tiden. Sorry. Men jag har ett liv också. Och en del gravidkrämpor som gör sig påminda.
Men jag kämpar på, idag är det bara tio dagar kvar innan snitt, ska bli så ruskigt skönt att få det avklarat så det finns inte, samtidigt som jag NJUUUUUUTEEEEEEER av att det är tyst hela nätterna, att sonen sköter sig själv med att fixa sitt spel, sina tv-program, sina mackor och sina toabesök eller sitt bad. För det gör han, till stor del. Självklart får han hjälp då o då, men det är ju inget jämfört med vad en bebbe ska få.. nu snackar vi övervakning hela dygnet. Eller ok, nästan.
Vi får se hur det blir, om det är en kolikbebis eller en zombie som bara vill sova som kommer ut. Eller något slags mellanting, de är ju vanligast..

Släktingen har fått en bebis, i lördags. En kille. Så nu har hon snott ett av de få namn vi kände var acceptabla, jäkla människa, haha. Inte nog med att hon snodde namnet Jonathan, hon snodde det som vi oavsett tilltalsnamn ska ha som mellannamn.. OCKSÅ. Nåja, det ordnar sig nog. Kanske.

Nä, kanske ska jag lyfta på röven och fixa lite mat åt oss, sambon jobbar sent idag, men definitionen på sent är väldigt flytande. Får se när han kommer helt enkelt.
Ungefär som man får se vad det blir för mat här, haha. Vi är typ sämst i världen på att hålla oss till matlistor, i slutet av listan finns nämligen bara de krångliga maträtterna som man ska laga på helgen, men som vi inte orkar göra då för att det ska gå lätt o fort på helgen. Att man aldrig lär sig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0