Äntligen tillbaka på banan..

Blogg.se och typ alla andra .se sidor har varit borta sen igår kväll, så otroooligt irriterande!
Nu verkar det vara på rätt kurs igen dock, alltid något!

Dagen har annars börjat rätt bra, har pratat med Förseningskassan, min handläggare för föräldrapenningen hade varit sjuk, men idag skickar hon min första utbetalning, större än jag väntade mig(!) Och jag kan ju säga att även den månatliga ersättningen blir en aning större än jag först visste, jag frågade "bara för att". Trevligheter alltså!

Och okej, det känns inte riktigt befogat att kalla dem för förseningskassan i MITT fall, eftersom att det trots allt bara tagit en dryg vecka från det att jag fyllt i papper till slutgiltig åtgärd och beslut.. dessutom till min fördel.

What can I say, Oktober kan bli en rätt så bra månad känns det som, åtminstone ekonomiskt. Bra, då kanske man slipper ge bort strumpor i julklapp, hehe. (Fast min pappa önskar sig ALLTID strumpor, men så nöter han ut dem rätt fort med...)

Nu ska jag kolla på lite andra sidor och se om det är fler som vaknat till efter driftstörningen.
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0