Ojsan hoppsan

På söndag är det ju Fars dag. Hoppsan hejsan. Den nyblivna pappan här har aldrig firat de dagarna, men han lär få vänja sig eftersom jag och min familj alltid firat sånt, åtminstone i viss utsträckning.

Planen är att vi åker till mina föräldrar på söndag över dagen bara, och hälsar på och firar fars dag där, delvis för att min pappa ska få se T också, eftersom han inte kunde följa med när min mamma var här, eftersom han skulle jobba. Men också för att det är ett förstagångsfirande för sambon, och då vill jag att det ska vara ordentligt, med tårta och grejor, så han känner sig uppskattad, eftersom han visat sig vara en toppenbra pappa (som jag iofs trodde) som inte drar sig för att sköta hushållet, ta vakna nätter, ta ensamt ansvar för barnen eller låta mig vila när jag behöver. Sånt ska banne mig uppskattas, för det är inte många som har det så förspänt som jag och barnen har jag insett.

Imorgon blir det att åka ner på stan och shoppa lite farsdagspresenter alltså. Eller kanske åka till Västerås..? Hmm. Det skulle vara lite skoj faktiskt, var ett tag sedan jag pallade med att gå i affärer alls, och nu börjar orken återkomma ju.. Får fundera, men hur som helst ska presenter fixas, det förtjänar världens bästa pappor, helt klart!

Kommentarer
Postat av: rebecca

Nee det ser ut som en vanlig rakning med några cm kvar ändå. Mamma tycker inte att Robin passar i rakat hår (några centimeter kvar såklart) + att hon tycker hans öron står ut. och ja därför vart hon sur och det lede till mer o mer tjafs. suck..



btw.. länkar på min blogg kommer men imorgon eller nåt. ;)

2009-11-04 @ 19:08:02
URL: http://geshiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0