Ge mig en stav!

Sommaren är nog här för att stanna, ser det ut som. Inte mig emot, eftersom vi har så få veckor om året med de här temperaturerna. Enda nackdelen är väl att man inte kan röra sig utan att vara svettig strax efteråt..
Fast det gäller ju alla så det är väl ok på sitt vis.

Något som är svalkande i hettan är smoothies, och eftersom mina föräldrar lämnade en massa bär här igår, så känns det ju inte alltför främmande att det blir en och annan smoothie blandad idag. Tyvärr har jag ingenting att blanda ihop med, bortsett från elvisp, vilket känns ganska värdelöst, så jag ska nog tvinga iväg sambon på en liten utflykt så vi kan få en mixerstav i vår ägo. Det verkade lite onödigt när de kom, ska jag erkänna, men faktum är att med åren så har jag faktiskt insett att det kanske finns en del områden då de är bra, trots allt.

Vi får se hur det blir. Först ska man kanske kissa Nemo och klä på nudistsonen (han vill vara naken, hela tiden!) och äta lite så man får lite energi. Inte för jag är trött (OTROLIGT!) men energi är ju färskvara :o)

Sen får vi se om det blir en stav eller inte. Remains to be seen!

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

En mixarstav har inte jag heller, men har klarat mig utan så här långt.. :)

2009-06-28 @ 20:33:27
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0