Varför händer aldrig detta MIG?

Att Bankomaten tiltar lite har man väl varit med om, en kompis fick ut en hundring när han hade 2 kronor på kontot osv.. men att få ut flera miljoner är få förunnat.. Visst så det är inte många som HAR de pengarna, men hur många skulle stå emot frestelsen att tömma bankomaten om det GICK, särskilt om man var pank? Jag vet inte om jag skulle kunna låta bli att ta ut lite mer än jag hade, inte mycket, någonstans vet man ju att det upptäcks förr eller senare, men liiite??

Hur hade ni gjort?

Kommentarer
Postat av: Mari

Hejsan!



Hoppas allt är bra med dig.



Just nu får Du och Dina läsare 40% Rabatt på ett helt köp på www.paprikastore.se.

Rabattkod: sommar



Ha det bra!

Mari

www.paprikastore.se

Märkeskläder på nätet

2009-07-02 @ 08:43:45
URL: http://paprikastore.blogg.se/
Postat av: Markus

Jag tänkte precis skriva detsamma. Hur orättvis är den här världen egentligen?

2009-07-02 @ 12:10:33
URL: http://metrobloggen.se/afuckublog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0