Spikmatteägare

Jag som nästan aldrig lyckas somna när jag ska, har tvingat mamma att köpa en spikmatta idag när en ny inredningsaffär öppnar i min gamla hemstad. Hon var NÅGOT skeptisk, undrade vad jag skulle med den till, men när så många är så glada att ha den i olika forum, sidor och bloggar, så tror jag inte att det är taget ur luften..Att den sen dessutom är 300 billigare än ordinarie pris eftersom det är ett öppningserbjudande, gör ju inte saken sämre!
Personligen tror jag att hon skulle gilla en sån själv, för många med migrän säger att det gått över eller förbättrats radikalt med spikmattans hjälp, och hon har haft migrän sen hon var barn, så varför inte testa åtminstone.. Men hon tror inte riktigt på sånt. Her loss!
Själv lääängtar jag till hon kommer med spikisen och jag får testa den, jag har testat förr, men en annan modell..och det var skööönt!
Vad tror ni, funkar det?


Kommentarer
Postat av: anki/barbakvinna

Jag vaknade tidigt idag och plockade fram min spikmatta och låg på den.. Så ont så skönt så förlösande... Ibland så somnar jag faktiskt på den. Så jo jag är nöjd..

2009-07-11 @ 22:42:28
URL: http://blogg.aftonbladet.se/961

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0