Prioriteringsfråga

Pengar, pengar och mera pengar. Det är vad jag skulle behöva just nu- kameran är kaputt!
Jag antar att jag skulle kunna prioritera en kamera framför de saker jag måste ha, och käka mindre eller dra in på något, men.. vad? Jag röker inte, dricker inte (ytterst sällan, typ en gång om året, skålar på nyår i någon cider kanske) och jag shoppar inte kläder och skor. Tidningar läser jag hellre på nätet än i verkligheten eftersom de sedan gärna blir liggande i ganska störande högar. HMM. Så vad ska jag dra in på som kan ge lite kamerapengar?
Antar att jag får vänta till jag fyller år i december, min mamma frågade om jag ville ha en resa eller en systemkamera på min 30-årsdag. Gissa vad jag svarar? *ler*
Typiskt bara att det är så långt innan den dagen kommer, jag garanterar att det kommer bli många tillfällen då jag saknar kamera.. Jaja.
Den som lever får se!!

Kommentarer
Postat av: Miiqa

Det är svårt ibland att spara in på något, jag och min sambo sitter i en liknande sits. Man kan ju inte hoppa över att köpa mat eller tvål eller sånna saker..

2009-07-26 @ 09:54:35
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/
Postat av: Sandiza Hotpants

Haha, jag är också i behov av pengar men vad ska man spara på? Jag vill fortfarande käka mina chips och dricka mina öl. Jag vill INTE betala inträde på diverse uteställen, men det är inte ofta man lyckas planka.



Och sen ska man ju ha nånstans att bo, få i sig mat och hålla sig ren. Ångrar nästan att jag inte lätt mig bli uppraggad av den där svinrike 60åringen med sexig flint. Obs bara NÄSTAN. ^^

2009-07-31 @ 11:08:11
URL: http://brunettsandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0