Ny hemmafru i nästa säsong

Jag är en riktig nörd när det gäller Desperate Housewives. Jag har alla säsonger på Dvd, och sitter mer än gärna och kollar på gamla avsnitt :o)
De som följt serien vet att "Edie Britt", Nicolette Sheridan, precis försvunnit ur serien och nu behövs alltså en ny hemmafru för att balansera upp detta. Personligen gillar jag valet av Drea Di Matteos, som synt både i Joey och Sopranos. Hon kan spela bitch, helt klart, så jag hoppas lite på att det är en sån karaktär hon får!

Åååå, nu längtar jag ÄNNU mer till när sommarlovet är slut för Wisteria Lanes innevånare, det är så TRÅKIGT när de inte kommer på tisdagarna.. *suckar*
Som tur är kan man se lite på webb-tv med :o)



Kommentarer
Postat av: ellinor

jag älskar också dhw =D

men gillar inte att edie slutade, hon och gaby var/är mina favoriter =)

2009-07-01 @ 13:44:16
URL: http://ryyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0