Mulna Måndagar

Å vad skönt, nu är det mulet och måndag. Inget hällregn, men inte heller någon stekande sol. Enligt mig är det perfekt, för det är inte särskilt kallt eller blåsigt. Lite tråkigt ljus kanske, men skönt!
Att det är skönt att det är Måndag beror mer på att då är allting öppet lite längre och tja, det är som vanligt helt enkelt.

Idag ska jag kolla runt lite på lösningar på mitt andra blogg-problem, och sen ska jag ta hunden på långpromenad, och städa lite. Inget seriöst, men bara hålla efter lite. Låter det lagom slappt?

Men först ska jag läsa mina standardbloggar och kommentera, och kolla alla nyheter, så det kanske kommer fler inlägg om ni har (o)tur, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0