Modegalen? Här är ett tidsfördriv!

Jag gillar inte mode och kläder, jag drar på mig det som är nära till hands och helt o rent, ungefär.
Men om du GILLAR mode så kan jag rekommendera att du kollar in på zylom.com där det finns en uppsjö av roliga modespel, Fashion Craze til exempel!
Alla spel kan man prova på i en timme, sen får man antingen köpa dem eller bli funpassmedlem och får då fri tillgång till alla spelen på sidan, över 200 st!
Bara ett litet tips!

Och Milano: Jag har bloggat ett par år drygt, men här har jag bara bloggat i några månader, jag raderade föregående inlägg när jag städade upp lite!

Jag har också startat en ny blogg med hästinriktning, och det verkar som den är poppis, den är inte ens tre dygn gammal och bara idag ligger statistiken (blogg.se:s) på över 160 unika besökare!! Jätteskoj tycker jag!
Kolla gärna, http://hastskotarliv.blogg.se är adressen!


Kommentarer
Postat av: rebecca

Va kul att nya bloggen går bra. :)

2009-07-09 @ 11:09:00
URL: http://geshiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0