Förvånande men kul

Jag måste ju säga att jag tycker det är jätteskoj att fler lagt till mig på Bloglovin', och ännu roligare är det med alla dessa kommentarer och besök!!

Jag vet inte vad jag gör "rätt", men jag är superglad att ha någon som läser det jag slarvar ihop, hehe. Sen är det klart att jag skulle ju säkert kunna få ännu fler besök och ännu fler prenumeranter på Bloglovin' om jag bara gjorde ännu mer och ännu bättre (riktigt HUR vet jag inte, bara ATT, liksom..)

Men jag försöker strunta lite i statistiken, och fokuserar på att blogga för det är skoj. För som vissa sagt, hur kul är det att blogga FÖR ANDRA? Det borde förta lite av tjusningen tycker jag åtminstone, och därför skriver jag om det JAG gillar, när jag VILL, hehe.

Nu ska jag däremot bänka mig vid Webb-tv och kolla på ett avsnitt av Paris Hiltons new BFF som jag inte orkade passa igår kväll, det är lagom bra tidsfördriv tycker jag!
Så kanske jag bloggar lite igen lite senare, när sambon lagt sig igen.

Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

åh tack..kul du gillar dem :P göres?

2009-07-01 @ 21:03:08
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0