Ska nog bli sjuk oftare ;p

Jag skrev tidigare att jag ogillar att vara sjuk och att ha feber. Och det vidhåller jag. Men idag när jag ringde sambon och frågade om han hade tid att komma hem tidigare och hämta sonen på dagis pga hur jag mådde, så sa han ja, och nu kom han hem, inte bara med blommor (!!!) utan med en massa Kexchoklad (som jag är tokig i, namnam) och Män som hatar Kvinnor på DVD, som släpptes idag. Ååååå vad gulligt, jag mådde genast bättre kan jag lova.
Man måste inte komma hem med en massa presenter, det är inte så jag menar, men det var så himla gulligt, eftersom han sällan gör så mycket oplanerat annars.. Så nu ska jag nog trycka in DVD:n och öppna en kexchoklad och se på en av de bättre filmer jag sett, återigen. (Vi såg den på bio för några veckor sedan.)

Sköööönt att bli lite ompysslad nu :o) Tusen tack till sambon för det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0