Frukosten är dagens viktigaste mål, så ta i från tårna!

Sonen verkar ha fattat det där med att det är viktigt att man börjar dagen rejält. Han verkar verkligen ha fått sin fars gener när det gäller matvanor, för hans pappa vräker lätt i sig ett kg pyttipanna med sex stekta ägg och rödbetssallad, och två timmar senare är han hungrig igen och tar sex mackor eller något.
Sonen drog i sig en Big Mac & Co igår, och två timmar efter det att vi åt så kom han och ville ha macka för han var hungrig igen. Killen är inte fem år fyllda! Men han är inte tjock! Så jag kan ju lugnt säga att lite fascinerad är jag. Själv behöver jag bara tänka på mat för att öka i omfång...

Dagens frukost bestod i alla fall av ett paket nudlar samt grönsaksblandning (ärter majs och paprika) och ketchup. Dessutom en glass till efterrätt. (isglass).
Vet inte om det är det bästa man kan äta till frukost, men vadå, jag vet folk som käkar chips eller Ben & Jerry's till frukost, så..

Shit, nu ska jag nog äta lite själv, blev hungrig av skrivandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0