Tänkte inte på det..

Sambon kom hem idag och talade om att han ska till utlandet på något med jobbet i några dagar snart. Visst visst tänkte jag. What's the big deal? Övningar och grejor är det ju lite nu och då, ingen fara.
Ops, glömde jag mig lite där kanske?
Har ju faktiskt en del som hindrar mig från att vara som vanligt, foglossning t ex. Och när han ska iväg så är det såpass nära att jag lika gärna KAN få åka in i förväg, jag är själv född sex veckor för tidigt, och sånt går visst i arv sägs det.. Så jag antar att jag får försöka höra med föräldrarna om jag och sonen och djuren får komma till mina gamla hemtrakter och vara där så jag inte är alldeles ensam utan körkort och barnvakt OM något händer.. Tur att han påminde mig, för annars hade jag stått där som en sol och sagt "ses om si o så länge, ha det så braaa".. utan en tanke på något annat.
Jaja. Det löser sig säkert, då kan vi nog åka o hälsa på farmor o faster lite med, något som dröjt ALLDELES för länge!!

Men minnet liksom.. gulfisk, hallå?

Kommentarer
Postat av: anki/barbakvinna

Men hörru gullfirren isåfall så har jag körkort och bil och bor 2 minuter ifrån och mina barn är så stora så att dom kan klara sig själv om det blir till och med på natten. Men jag hoppas att din P är hemma för det vill han nog inte missa..

2009-08-18 @ 23:54:22
URL: http://blogg.aftonbladet.se/961

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0