Var i hela friden är min header egentligen?

Diskriminering. Det måste vara det. Jag hade gjort en alldeles för söt header. Varför skulle den annars försvinna?
Jag har inte rört mina koder på månader, och jag har inte heller fått headerbilden borttagen ur bildarkivet, så något knas är det alldeles uppenbarligen, frågan är bara vad. Den bara är borta.
Himla skumt.
För er som är nyfikna, såhär ser min header ut:


Jag har också en annan som jag hade ett tag innan jag fick Erikas hjälp att påta bland koderna, den såg ut såhär:



Jag får nog försöka greja lite med koderna för det är diverse småfel som dyker upp när man byter sida och en del kategorier har det liksom inte blivit så mycket skrivet i, tyvärr.. ambitionen fanns men inte orken :)

Jag ska kolla runt och ser bloggen konstig ut så är det för att jag grejar med den, då får man återkomma lite senare, ok?
Ha det bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0