Låg humor

I alla tider (ok, men i flera månader åtminstone) så har jag varit en trogen besökare hos Egoina.
Det är där jag fått uppslag till roliga SMS-krig med min pappa. Han skickar en massa snuskiga historier till mig rätt som det är, och idag fick äntligen jag lite att skicka till honom istället, TACK Egoina!!

Varför insisterar blondiner på att ha kondom?
För att de ska få med sig en doggybag!

Vilket djur har en fitta på ryggen?
Polishästen!

LÅG humor, jag vet, men ändå garvar jag. Måste vara något fel på mig, höhö. För att inte tala om på min pappa, som OCKSÅ skrattar.

Avslutar med en som en kompis drog för ett par dagar sedan:

Vad är höjden av kaxighet?
Att skita på en negerfamiljs farstu, och sen ringa på och berätta att deras son har smält i solen!
(Lär nog bara funka på sommaren dock, hehe)

Nu får jag sluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0