Komiskt

Ibland när jag läser på olika forum så undrar jag i mitt stilla sinne vad alla får sina uttryck ifrån. Här är dagens bästa hittills:

"Nej, jag hatar bara föräldrar som borde ha fått rött kort av evolutionen men uppenbarligen har lyckats räkna ut hur man förökar sig trots att deras samlade IQ inte verkar överstiga den hos en stenad bananfluga."

En användare förfasar sig över hur man kan med att släppa sina ungar lösa på IKEA och andra affärer med chokladkladdiga fingrar så de kladdar ner soffor, kuddar, gardiner och annat. Jag håller på sätt o vis med, barn ska hållas under uppsikt på affärer, och i synnerhet om man matat dem med något kladdigt. (Tvätta händerna, någon?)
Men just jämförelsen med stenade bananflugor, hahaha.. den var bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0