Inte så lägligt

Har varit hos MVC idag. Mätning av mage och blodtryck samt prat om snittet. Det såg bra ut allt, och snittet är nu inplanerat. Super, tyckte jag, att det blev i slutet av oktober, eftersom att sambon skulle på någon utbildning i MITTEN av oktober som han sa. Då jag berättade vilket datum det var som snittet planerats, så kommer kommentaren "Men ÅHHH, det är ju då jag är i Halmstad!" Jag blev helt ställd. Sen när är sista veckan i oktober i MITTEN av månaden liksom?
Han får väl helt enkelt lära sig att leva med att när det gäller barn så får man ändra på sina planer. Det här är bara början, haha. Javisstja. Ni kanske är nyfikna? Den 29:e oktober ska jag snittas. Inskrivning den 28:e. Jag HOPPAS jag får ligga kvar över natten så vi slipper sitta och åka en massa mil i onödan. De skulle återkomma i frågan.
Håller alla tummar. Och även för att sambon kan hoppa in på den där kursen vid ett senare tillfälle.

I övrigt var det rätt mysigt att sambon tog sig tid för att ta en fika på stan med mig och sonen, det händer inte SÅ ofta. Det blev smörgåstårta och läsk på ett konditori, supergott! Dessutom stod munkvagnen på torget så det blev ett gäng rykande varma munkar som följde med oss hem också. Namnam!!

Nu ska jag kolla vad vi behöver handla ikväll när sambon kommit ifrån jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0