Äggröra och bio

Jag var först upp idag. På riktigt! Sambon o sonen sov länge, och sen när de vaknat till så blev det äggröra till "frunch" och gladast blev nog Nemo, för han fick ju slafsa i sig resterna :o)

Nu har vi bokat biljetter till bion, vi ska kolla på G-force, ett animerat actionäventyr med ett gäng marsvin som räddar världen ;D
Ska se om vi ska stanna till i Hummelsta på vägen kanske, och köpa biogodis istället för popcorn, är INTE sugen på popcorn kan jag berätta. Hade nämligen på lite för mycket salt på frunchen, så jag har väl fått i mig en veckas saltdos eller något, haha.

Återkommer med recension (hjärnsläpp, stavas det sådär eller?) senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0