NY stil, bort med det gamla in med det nya!

Jag pratade ju för ett tag sedan om att jag smusslade med något bakom ryggen på mina läsare, remember? Nu är det klart! Designen är helt omgjord, och det är BARA tack vare Erica. Jag har själv gjort grafiken, men hon har kodat. Bloggen syns för närvarande bäst i Internet Explorer, men sååå stor skillnad är det inte på Firefox och IE, det fattas bara lite mellanrum..

Jag har tagit bort alla de gamla inläggen, och tänkte strukturera mitt bloggande lite mer. Lite så att jag skriver bestämda tider och med mera bilder än förut, och med mer ingående "teman" än bara rapporter från vardagen.
Just nu finns det en massa rubriker, men inte så mycket innehåll, men jag ska köra på hårt och skriva inlägg ikväll och imorgon så det fylls på lite.

Jag hoppas att det blir en bättre blogg, med mera substans!

Nytt på den här uppdaterade bloggen är att jag har lagt in spamskydd och högerklicksskydd. Visst kan man kringgå det, men det kräver lite jobb. Alla bilder och all text är nu också skyddade av Copyright och det är straffbart att inte ange min blogg som källa om man väljer att kopiera text eller bilder. Vid textcitering ska det just vara ett citat, med en giltig länk till det inlägg där jag skrivit om det du citerat. Vill du låna en bild, maila mig på [email protected] och fråga. Jag är aldrig omöjlig, och jag vet att det är väldigt mycket troligare att man får det man önskar om man ber om det än annars, åtminstone är det min erfarenhet.
Därför tänkte jag vara generös mot de som tar sig tid och kraft att fråga!

Nu ska jag lägga in lite inlägg i rätt kategorier. Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Erica

Tacktack" Ser nu att en grej ser dum ut! Länken.. hmm :(

2009-06-26 @ 18:50:43
URL: http://beautybaby.blogg.se/
Postat av: Heyli

snyggt det blev!! :)

2009-06-26 @ 19:47:54
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: rebecca

grymt snyggt!



Jag ser bara en sak som jag stör mig på och det är alla hjärtan efter varje inlägg, länkar osv. Jag tror det blir bra mycket snyggare om du sätter de framför istället. :)

2009-06-26 @ 20:45:14
URL: http://geshiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0