Liten infolista

Såhär gammal är jag: Blir 30 i December. Den 5:e, om nu någon vill skicka en present eller något, hehe.
Min mamma: Jobbar häcken av sig för att kunna bo i sitt stora kråkslott på 8 rum och kök (plus källare). Hon är snäll.
Mitt husdjur: Hunden Nemo tillhör egentligen Sambon. Katten Zita är våran, kommer från min kusin.
Vi träffades: Vilka träffades? Jag & sambon?? Online. Så modernt och bra så, haha.
Jag älskar att bara: Sova tills jag vaknar av mig själv.
Mitt favoritprogram är: Desperate Housewives, Ugly Betty och Boston Legal
Om jag vann 10 miljoner skulle jag: Betala mina skulder och köpa ny bil till oss samt fixa en hyfsad lägenhet.
Jag älskar verkligen: Min sambo såklart. Och sonen och våra djur. Annars.. kinamat!
Mitt favoritgodis: Går i vågor, i perioder var det nappar, sen mörk choklad, sen marabouchoklad, sen winegums.. nu är det nog vatten och jordgubbar!
Bästa filmen någonsin: Schindler's List
För att: Jag säger det, haha. Nä, men för den är verklighetsbaserad, och för den är intressant och välgjord.
Min favoritlåt/band är:Vet inte, ingen stor musikälskare. Möjligen When the Children Cry / White Lion
Jag lyssnar på: Sonens prat och tjat mest och lite Toon Disney också, samt grannen som sitter och rapar på balkongen.
Jag har aldrig: Hoppat fallskärm eller liknande. Jag dör nog utan att jobba på det genom såna aktiviteter.
Jag skulle inte vilja: Träffa Mark igen. Den killen får mig ur balans och det tog mig över två år att bli vettig sist jag träffat honom, så nej tack. Är glad att ha honom ur mitt liv.
Jag tycker att Egoina och hennes mamma är skitroliga. Det roliga har nog nedärvts, tror jag!

Detta var lite start på faktahögen som kommer med tiden i den här kategorin. Man får skriva av om man vill ha den på sin sida, för jag tar inte bort högerklicksskyddet, tyvärr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0