Lily-en stjärna på min himmel!

Jag har sedan jag började blogga på blogg.se kollat runt en del på olika designbloggar, mycket för att lära mig lite om det, och mycket för att få inspiration. Och hittat några små guldkorn här och där, det har jag, men en av mina absoluta favoriter är nog Lily, eller Linda Blom som hon heter.
 
Jag fastnade direkt för hennes spännande design på sin blogg, och jag har fått en och annan idé om hur mitt bloggande ska vara och hur min blogg skulle se ut genom att läsa hennes blogg.

Jag tycker helt seriöst att hon är ett föredöme utan dess like dessutom, eftersom hon visat sig vara en person som gillar att köra med öppna kort och och inte fuskar sig till sin berömmelse.
Dessutom är hon en inspiration vad gäller mode och stil rent allmänt med, och det ska alla veta, att jag är inte den som gillar modebloggare!!! men hennes inlägg gillar jag, hela hennes blogg gör mig glad, och det är inte ofta som jag inte kollar in där när jag är på nätet :o)
Tack Linda för all den tid du lägger ner på din blogg, den ger många mer än bara mig glädje, det vet jag med all säkerhet!

Kommentarer
Postat av: Tess

Tack de va snällt av dej att du röstade :)



Jo det rullar på här i full tackt, hoppas allt är bra med dej?



kram T

2009-06-30 @ 19:39:22
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Väldigt söt tjej oxå! Även om hon är blond är hon ingen "blondin" om du fattar? ;D

2009-06-30 @ 20:41:19
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: TUSEN tack snälla söta du! Oj vad glad jag blir!! : )

2009-07-01 @ 01:20:23
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0