Hamnfestival

Idag har jag inte hunnit så mycket  mer än att gå på hamnfestivalen, så jag kommer att skriva mer senare, är just nu helt SLUT på grund av alla plusgrader, allt folk och lite vätskebrist.

Men jag kan ju lova att sonen är mer än nöjd med dagen. Mormor och morfar kom hit och vi har förutom att åka karusell, köpt lotter, kört gripklo, kastat pil och bollar, ätit bamsiga mackor och glass samt sockervadd. Dessutom fick vi se lite danstjejer och raggarbilar, så jo, sonen hade en maxad dag.
Jag blev lite snopen över att mina föräldrar först skickade mig att köpa några liter jordgubbar och hallon och åkte med oss hem, och sen lämnade de alltihop till oss, jag trodde ju att de skulle stanna och äta med oss!
Nåja, vi får väl leva på jordgubbar ett par dagar då, haha.

Nu ska jag ta ifrån sonen en av de fyra plasthammare morfar vann till honom, innan katten blir platt!

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Men vad gulligt! Att fixa jordgubbar till ER! :D

Sv: Jag har läst någonstans att en periodare är det samma som en alkoholist bara att de så gärna vill sluta... Måste i så fall vara som när jag har slutat röka många gånger, jag kallade mig period-rökare till slut.



Icke mindre jobbigt för dig ändå, särskilt när det egentligen inte var en av de dina..

2009-06-27 @ 17:42:12
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0