Gamla godingar

I den här kategorin kommer jag försöka att presentera några av alla de hästar (och ibland människor) som jag råkat på genom alla mina år med hästar. Varför? Tja, varför inte? De har alla lärt mig värdefulla saker, och de är alla vänner jag haft eller har, så de kan ju inte bara glömmas bort rakt av, eller?

De har alla sin egen historia, som jag hoppas att ni orkar läsa! En del mer kända hästar kommer också att hamna här, även om jag själv inte haft kontakt med dem, men det är ju med hästar som med vissa människor, de sätter sig på ett särkskilt sätt, "bara för att".

Jag kan också tänka mig att skriva mer om någon eller några kända hästar på begäran, så kommentera gärna!


Kommentarer
Postat av: Christopher

Kul idé =) jag kanske personligen inte är så sugen på att läsa om hästar men är man hästintresserad så hade jag tyckt det var kul =)



förstår om du tolkar detta som reklam eller tävlingsspam så publisera inte om du känner att det inte hör hemma här men jag skriver detta i slutet på alla mina kommentarer nu så du får stå ut =P



Min flickvän är nämligen med i en fototävling på veckorevyns sommarturne. Skulle va kul om du röstade på henne. Klicka bara på snäckan på URLen jag anger. Tar bara några sekunder.

2009-06-27 @ 02:00:31
URL: http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0