Spännande!!

Nu har jag fått en idé igen. Ja igen. Jag vet, jag är rätt hopplös, haha!
Jag tänker fixa en blogg med ett speciellt tema, och skriva om BARA det temat däri. Men tro nu inte att det kommer ta slut på idéer för det, det är ju ett BRETT tema såklart!!

Jag har vänt mig till en person som jag hoppas ska hjälpa mig med designen på den kommande bloggen, och får jag som jag vill, så blir det snart premiär för den nya (redan skapade) bloggen!!

Nu stter jag och håller alla tummar i världen för att personen i fråga ska vara intresserad av att hjälpa mig, jag sitter redan och längtar efter att få skriva om det här temat. *ler*

Tror ni jag har sån tur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0