Sov för länge

Visst är det skönt med sovmorgon. Men inte när det drar ut till halv ett eller senare. Då sabbar man ju resten av dagen. Det är precis vad som hände idag. Sambon och jag var  vakna till halv tre eller tre och det resulterade i att han precis öppnat ögonen och har huvudvärk, medan jag varit vaken sedan ca 12.30 , vilket i sig är för sent, eftersom vi tänkte åka in till Västerås och kolla lite på Power meet. Jo tjena liksom. Det finns visserligen att göra här hemma med, men det är så typiskt att man alltid ska sova bort halva dagen på helgen. GRR!
Har haft ut hunden (som gick ut vid halv tre inatt) och släppt ut katten, vattnat blommorna och kastat alla sopor. Nu får vi se hur länge sonen tar på sig i badet, han hade spillt något klägg i håret så det blev ett bubbelbad för honom, han sitter och leker. Själv är jag på lite dåligt humör just för vi sov så länge och sabbade våra planer för dagen. Får väl dammsuga och torka golven istället då. *hoppar och skuttar av förväntan*
Det är ju det roligaste jag vet!
NOT

Kommentarer
Postat av: Jennie & Exxa

Tack söta du! :)

Oj vilket bra tips! Jag är verkligen livrädd, har fått för mig att det är helvetet på jorden att föda barn. Hur känns ett kejsarsnitt under tiden och efteråt?

2009-07-04 @ 14:38:56
URL: http://www.exxa.se
Postat av: Leia

Fin pressbild du har =)

2009-07-04 @ 16:24:56
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0