Lite pinsamt!

Jag kanske säger för mycket nu, men jag är inte en sån som skriker i sängen. Inte på minsta vis. Jag är snarare den supertysta typen.
Kanske är det därför mina grannar aldrig behövt klaga på mig, åtminstone inte i det avseendet. En och annan fest har det klagats på, men då var det ju i rättvisans namn inte JAG som förde oväsen, utan mina gäster ;o)

I Årjäng blev det lite mer sånt, kan jag lova. En kväll kom polisen och hälsade på mig inte mindre än fem gånger!
Flera av dem berodde på att en tjejkompis till mig vägrade sluta stå på ett bord vid min franska balkong och strippa med öppen balkongdörr...*ler* Och eftersom fönstret låg ca fem meter ifrån "raggarstråket" (Storgatan) så var det klart att en och annan okoncentrerad förare blev det ju.. Och jag förstår så väl att det måste upphöra på grund av säkerhetsskäl. Tyvärr låg det inte i hennes intresseområde att sluta, förrän efter besök nummer tre.

(Ungefär här brukar sambon sucka och fråga varför inte HANS gymnasietid var som MIN, män jag berättar. Enligt honom var jag värsta vilda och galna, medan han var lite torris, trots att det mesta som hände mig var orsakat av mina vänner o bekanta...hehe)

Nåja. Det var inte riktigt det jag skulle berätta om, men nu blev det så.
I sänghalmen har jag faktiskt vett att vara tyst, åtminstone. Inga andra ska behöva bry sig om vad jag gör eller inte gör, är min filosofi. Tyvärr är det här inte första gången jag sett exempel på motsatsen, det är dock första gången som jag ser att någon råkat såhär illa ut efter lite sex..*skrattar*

Kanske vore det bättre att diskret kolla vad som pågår innan man samlar ihop kompisarna och bankar på dem som låter? Bara en tanke, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0