Gratis är gott!

Sambons sommarjobb har sparat några kronor åt oss kan jag säga. Inte för att vi frossar i bröd men det kostar ju lite per vecka ändå.. Och alla som kör får ta för en viss summa per vecka. Me like. Ännu mer gillar jag när han kommer till en affär och får höra att den pallen är sabbad av att det läckt ut saft på produkterna, så den ska kasseras eller så får man ta vad man vill ha, bara sakerna försvinner.
Självklart tog han med sig lite, skölja bort lite saft från sakerna var ju ingen konst! Vi fick gratis tvättmedel, gratis saft (2 olika) och gratis sköljmedel igår. Därför och bara därför köpte jag den svindyra bloggtidningen igår. VI hade ju tjänat in den, så att säga. Nu ska jag bli proffsbloggare, haha.

Kommentarer
Postat av: anne

gratis är GODAST!

2009-07-03 @ 12:42:14
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Det är inte fel att få lite "på köpet" eller lite extra goder på jobbet!!

2009-07-03 @ 15:26:23
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0